sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بازی خلاقانه 2024



بازی خلاقانه 2024


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد کسری سرطایی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.mehrabanyar1380.blogfa.com

سلام آقای آل داوود خوب هستین؟ دلم براتون تنگ شده سال تحصیلی تو هاشمی نژاد یک هم شروع شده دیگه وقت نمیکنم بیام تو وبلاگتون ولی انشاء... تابستون میام بازم ازتون هزار تا تشکر میکنم بابت زحمت هاتون ولی بازم نمیتونم جبران کنم. راستی تو کلاس من از 26 نفر حدودا 15 نفر از امیدن اقایی و خدادوست و رزازان و محجوب و کمالی و بیدخوری و منصوری و عباسی و نوروزیان و زورمند و چندنفر دیگه از امیدن معلم هامون هم که مشخص شدن آقای فیروزمند و اربابی هستند(فیزیک و ریاضی رو فقط میدونم) به آقای کاشانی هم سلام برسونین از طرف من ازشون تشکر کنید و لطفا به وبلاگم هم سر بزنید(البته من تا تابستون فعالیتی ندارم) راستی من و بخارایی و محسنیان و معین تقوی و آیتی تابستون کلاس برنامه نویسی(ویژوال بیسیک )رفتیم برنامه خواستین بگین سفارشی براتون یه برنامه بنویسم تازه کلاس ورزش هم رفتم الان لاغر شدم دیگه تپل نیستم(خیلی حس بدیه 6 قاشق برنج میخورم سیر میشم) خب دیگه الان حتما میگین چقد کسری پر حرفه خداحافظ تا بعد میبینمتون انشاء... یه روز میام امید به امید دیدار

محمد کسری سرطایی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.mehrabanyar1380.blogfa.com

راستی اسم این بازی هم 2048 هست فکر کنم

آرین مس فروش یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ

من به 2024 رسیدم الان 2048 بازی میکنم خیلی جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد