sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بدون شرح

بدون شرح 






نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ http://Beal aviation. blog far. com

ای خدایی که مادر معلم من را خوب کردی و نمره های درخشان من را به او دادی متشکرم
من در تمام آزمون ها 17 غلط داشتم با تشکر و آرزو برای بهبودی تمام مادران ایران و به ویژه مادر مرکوری

ممنون از قلب مهربان و دوست داشتنی شما دوست خوب من
برای شما و پدر و مادر محترمتان آرزوی سلامت دارم

بهنام یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:56 ق.ظ

چی؟

شایان ابراهیمی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ

جناب ال داوود با سلام :
به نظر من این مطلب باید پر شرح ترین مطلب باشه.
زیرا این عکس ها بسیار زیبا و پر معنا است.
واقعا از شما استاد گرامی کمال تشکر رو دارم.

امید هاشمی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام اقای ال داوود عزیز
خب بدون شک همه میدونیم که این وظیفه ی ما در برابر پدر و مادرمان است و نباید غر بزنیم

مهدی خاکپور سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ب.ظ

با تبریک سال نو به شما امید وارم دوباره هم دیگه رو ببینیم

محمد کسری سرطایی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.mehrabanyar.blogfa.com

عکس های بسیار تامل برانگیز و غم انگیزی بود آقای ال داوود
در ضمن امید وارم مادر گرامی شما به زودی بهبود یابند.
انشاءالله سایه همه پدر و مادر ها بر بچه هایشان باشد.

138213 پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

با سلام

از خداوند متعال سلامتی مادر گرامیتان را آرزومندم.

و همچنین سلامتی همه ی مادرانی که از جان و دل برای فرزندشان مایه می گذارند.

فرزاد نفیسی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام آقای آل داود
روز ولادت حضرت فاطمه مبارک
فک کنم با این وضع جدول،منچستر سیتی اول بشه
بنابراین 400 نفر جواب اشتباه دادن و سوال غلط بود

ali moatamed shariaty جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد