sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

let s be happy

       



نظرات 3 + ارسال نظر
کسری خندان شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ

آقای آل داوود
سلام، من هم هاشمی نژاد یک قبول شدم.
قبولی من نتیجه زحمات شما و آقای کاشانی و بقیه معلم های عزیزم هستش که خیلی برام زحمت کشیدید.
خیلی دوستون دارم.

هومن قانع شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ

اقای ال داود عزیز. هومن هستم ازکلاس فردوسی ازمون تیزهوشان ونمونه دولتی قبول شدم میخواستم از زحمات فراوان شما تشکر کنم همیشه خوش وخرم باشید

هومن عزیز تاریخ دان بزرگ
کشوذ پهناور ایران به شما عزیزان دانشمند و پر توانی نیازمند است
موفقیت شما را ارزومندم

هومن قانع دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ق.ظ

خیلی دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد