sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

شادی کنید و از زندگی لذت ببرید

شادی کنید و از زندگی لذت ببرید 


چه شما که موفق شدید و چه شما که ظاهرا موفق نشده اید از نظر من همه ی شما پیروزید 


در یک مسابقه ی دو تمام کسانی که از خط پایان می گذرند موفق هستند چه نفرات اول تا سوم که مدال 


می گیرند و چه نفرات اخر 


زیرا که تمام ان ها برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده اند 


و نفس تلاش کردن مهم است نه خود موفقیت 


تمام شما در اینده با شکست ها و پیروزی هایی مواجه می شوید 


نه از پیروزیها مغرور شوید و نه از شکست ها مغموم 


تنها دست از تلاش بر ندارید 


پس من به همه ی شما چه آن ها که قبول شده اند و چه آنها که نشده اند تبریک می گویم 


و ارزو ی شادی و سلامت برای همه ی شما دارم 


مر کوری را تنها نگذارید 


منتظر شما هستم 


مرکوری 































نظرات 4 + ارسال نظر
محمد عرشیا شفیع زاده یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ

معلم عزیزم آقای آل داوود،
سالی که گذشت برای من یکی از بهترین سال های زندگیم بود، به خاطر این که معلمی چون شما داشتم. همیشه به یاد شما خواهم بود و هرگز خاطرات شما را در این سال فراموش نمی کنم. دوستتان دارم تا ابد. شاگرد همیشگی شما عرشیا شفیع زاده.

عرشیای عزیز
برای من افتخاری بود در کنار شما خوبان
موفقیت شما را تبریک می گویم

شایان ابراهیمی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام :

جناب آل داوود شک نکنید که تا آخر عمر ، ما ( تمام دانش آموزان شما ) شما و وبلاگ خوبتون رو فراموش نمی کنیم بلکه روز به روز برای دیدن شما لحظه شماری می کنیم.

باتشکر از شما استاد بزرگوار

یزدان تیموری دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

باسلام خدمت استاد گرامی
بخاطر این همه زحماتی که برای ما کشیده اید سپاسگزارم شما بهترین معلم من و بهتربگم معلم و دوست خوب من بودید امروز رفتم مدرسه تا حضوری از شما و معلمین دیگر تشکر کنم ولی متاسفانه شما آنجا نبودید


دوستار همیشگی شما یزدان

یزدان تیموری دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد