sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک متن زیبا



یادمه هشت سالم بود 

یروز از طرف مدرسه بردنمون کارخونه مینو

به صف کردنمون و بردنمون تو کارخونه که خط تولید بیسکویتو ببینیم

وقتی به قسمتی رسیدیم که دستگاه بیسکویت میداد بیرون

خیلی از بچه ها از صف زدن بیرون و بیسکویتایی که از دستگاه میزد بیرونو ورداشتن و خوردن

من رو حساب تربیتی که شده بودم میدونستم که دارن کار اشتباه و زشتی میکنن

واسه همین تو صف موندم 

ولی آخرش اونا بیسکویت خورده بودنو منی که قواعدو رعایت کردم هیچی نصیبم نشده بود


الان سی سالمه ،اون روز گذشت ولی تجربه اون روز بارها و بارها تو زندگیم تکرار شد

خیلی جاها سعی کردم که آدم باشم و یه سری چیزارو رعایت کنم 

ولی در نهایت من چیزی ندارم و اونایی که واسه رسیدن به هدفشون خیلی چیزا رو زیر پا میذارن از بیسکوییتای تو دستشون لذت میبرن


از همون موقع تا الان یکی از سوالای بزرگ زندگیم این بوده و هست که خوب بودن و خوب موندن مهمتره یا رسیدن به بیسکوییتای زندگی؟

اونم واسه مردمی که تو و شخصیتتو با بیسکوییتای توی دستت میسنجند!!!!!!!.

خسرو شکیبایی

نظرات 9 + ارسال نظر
shariat دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

جالبببب

رابرت کخ چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:26 ب.ظ http://rabert-kokh.blogsky.com

تازه به یک نتیجه ای رسیدم اونم اینه که معلمی داشتم و دارم که یک وبلاگ داره برای ارتباط والّّاّّ

رابرت عزیز منم دوستانی دارم که به علت گرفتاری زیاد اگه بهشون سر نمی زنم ولی برای همیشه در قلب من جای دارند

کلاس دوست داشتنی جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.lovingclass.ir/

سلام پدر خوب
مطالبتون رو می خونم. متشکرم
لطفا آدرس کلاس دوست داشتنی رو در وبلاگنون تغییر دهید . لحظات خوبی براتون آرزو می کنم .
http://www.lovingclass.ir

ممنون سایت خوبی درست کردی بهت تبریک میگم معلم دوست داشتنی

مانی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ

بسیار جالب و زیبا بود جناب آقای آل داود.
مطالبتون رو میخونم و همه بسیار جالب و زیبا و بی نظیر هستند.

.... یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎﻱ ﺁﻝ ﺩاﻭﻭﺩ ﻋﺰﻳﺰ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ اﺯ ﺯﺣﻤﺎﺗﻲ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﻣﻦ و ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪ.
ﺑﺎ ﺗﺸﻜﺮ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺳﻮﺭﻣﻪ اﻱ ﭘﻮﺵ ﺷﻤﺎ

مینا ماکوتی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام اقای ال داوود من شاگرد کلاس ششم مبتکران شما بودم من به کمک قبول شدن برادرم در تیزهوشان به فرزانگان 1 انتقال یا فتم با شرایط دو قلویی من از شما هم ممنون هستم برای زحماتی که کشیدید همیشه به یادتان هستم

احمد علی غلامپوریان سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ب.ظ http://gholamp.pp.g.ir

Hello mr
Your
screamer
is
very
beautiful
And
interest.
thank your for
nice web
!

آریا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام

..... یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام جناب آل داوود واقعا ممنونم از زحماتی که برای کشیدید تا الان و خواهید کشید هیجوقت شمارا فراموش نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد