sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

به این میگن خلاقیت


تا حالا خلاقیت به این جالبی دیده بودید 




این اتفاق امروز در کلاس سعدی افتاد بسیار جالب و شگفت انگیز بود 


نظرات 3 + ارسال نظر
الناز قدس اردبیلى دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام استاد ببخشید من از دبستان پویندگان رسالت هستم
یکشنبه که المپیاد زمین شناسى رو از بچه ها گرفتید مریض بودم و نتونستم سر کلاستون حاضر بشم
میخواستم ببینم امکانش هست که سه شنبه سر کلاس از من آزمون رو بگیرید؟

الناز قدس اردبیلى دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام استاد ببخشید من از دبستان پویندگان رسالت هستم
یکشنبه که المپیاد زمین شناسى رو از بچه ها گرفتید مریض بودم و نتونستم سر کلاستون حاضر بشم
میخواستم ببینم امکانش هست که سه شنبه سر کلاس از من آزمون رو بگیرید؟

آریا مسی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ب.ظ http://MERCURY.BLOGSKY.COM

سلام:خنده:خیلی خلاقانه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد