sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

اخبار ثبت نام استعداد های درخشان



تصویر کوچک شده

نظرات 7 + ارسال نظر
یک نفر از سعدی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ

علی رستم نژاد جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ق.ظ

با سلام میشود اگر بودجه بندی آزمون تیزهوشان امسال بخش نامه اش آمد در سایت بگذارید

sepehr شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.khandevaane.blog.ir

ببخشید آقا خودمون باید ثبت نام کنیم یا مدرسه ثبت نام میکنه؟

سپهر نوری سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.khandevaane.blog.ir

ببخشید آقا من چهارشنبه عمل دندون دارم نمیتونم بیام
میشه اولویت های مدارس تیزهوشانو بهم بگین؟

ونوس علوی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

ضمن عرض سلام خدمت اقای ال داوود من ونوس علوی هستم از دانش اموز های خیلی قدیمی شما. (نمیدانم من را به یاد می اورید یا خیر. ) الان سال دوم دبیرستان هستم. میخواهم پژوهشی انجام بدهم میخواستم بدانم ایا شما میتوانید در انتخاب موضوع ان به من کمک کنید؟!

داود سامانی پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ

آقای ال داود لطفا برأی من وبچه ها سوالانی برأی امادگی ازمون اندیشمند بفرستید

amir hosein simaei پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ب.ظ

بسییییییییییییییییییییاااااااااااااااااار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد