sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بازی های این هفته ( چند بازی با استفاده از قوانین فیزیک )

 

آموزش قوانین فیزیک با بازی   

 

 

فلش  ( ۱ )  

 

 

 

 

برای دریافت فایل روی تصویر کلیک کنید .  

 

 

 

فلش ( ۲ )   

 

آموزش تقلب در کلاس  

 

هز کسی تونست این بازی را تا آخر بره روش آن را در نطرات بنویسه  

 

البته تا جایی که من خبر دارم شما ( البته نه همتون ) نیازی به آموزش ندارید و   

تازه همتون در این رشته استاد هستید .

 

 

 

 

 

برای دریافت فایل روی تصویر کلیک کنید . 

 

   

 

فلش شماره ( ۳ )  

 

 

 

برای دریافت فایل روی تصویر کلیک کنید . 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم معلم بندری یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://bandarstudents.blogfa.com

سلام همکار بزرگوارم
ممنونم از لطف و محبت شما

دارم فلش مربوط به تقلب رو دانلود میکنم . میخوام ببینم من در این زمینه مهارتی دارم یا نه آخه تا حالا هیچوقت تقلبی نکردم

سپاس گزارم که به مرکوری سر زدی
امیدوارم این بازدید باعث همکاری بیش تر بین حلقه های زحل و سایت تحصصی کودکان شود مخصوصا که می بینم شما به آموزش علوم علاقه مند هستید
در این وبلاگ شما بخشی را می بینید به نام آزمایش های من و بابام که خیلی به بخش آمزش علوم شما شبیه است .
البته از حق نگذریم که عکس های شما خیلی حرفه ای تر و با کیفیت است .
از شما می خواهم که در تداوم این کار به مرکوری کمک کنید
سپاسگزارم .

pooriya paksima یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://popa79.blogfa.com/

من را در facebook بیابید .

سلام دوست قدیمی چه عجب سری به من زدی جناب ویلبر رایت از دوستت اورویل چه خبر
اگه ازش خبری داری بگو یک سری به مرکوری بزنه

محسن ادینه پور یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

بازی اولی مشکل داره

فکر نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد