sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک هنرمند خلاق

یک هنرمند خلاق   

 

 

گاهی انسان در زندگی به افرادی برمی خورد که به علت تواضع و شخصیت آرامی که دارند به راحتی از کنار آن ها می گذریم 

اما مدتی  نمی گذرد که متوجه می شویم  آن ها انسان ها متفاوت و باارزشی هستند که هراز گاهی با آن ها برخورد می کنیم و افسوس می خوریم که چه فرصت هایی را از دست داده ایم  و چه کم آن ها را شناخته ایم و  ...  

 

آقای بهشتی هنرمند جوان ازجمله ان هاست   

 

 

 

 

 

هر بار که با این جوان هنرمند برخورد می کنم چیزهی تازه ای  

می آموزم و مفهوم تازه ای از دنیای هنر و بخصوص موسیقی بر من گشوده می شود  

 

امید وارم که جامعه قدر و ارزش این انسان های فرهیخته را بداند و اگر در جهت رشد آنان قدمی برنمی دارد لا اقل سنگ اندازی نکند.  

در انتها فقط به خاطر سپاس و تشکر از دوست هنرمند  

چند قطعه از اهنگ هایی که توسط ایشان اجرا شده است را قرار می دهم  

امید وارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد  

 

مخصوصا می دانم که کلیه ی دانش آموزان سال قبل بسیاز از این قسمت خوشحال می شوند .  

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
معید برادران جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://smbh.mihanblog.com

میشه معرفی کنین جناب بهشتی رو؟همچنین اگه کارگاه خلاقیت دوباره داشتین به من بگید مثل اون سال!

افشین ارانی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ق.ظ

اقا هم شما و هم آقای بهشتی رو خییییییییییییییلی دووووووووووووووووووووووووووووس دارم

ممنون ما هم همین طور

معید برادران یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

اقا آهنگ های ایشون در وبلاگ قرار ندارن اگه میشه یک نگاهی بندازین

نمی دونم چرا اجرا نمیشه

معید برادران یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

در ضمن این آقای بهشتی همون معلم هنر مدرسه نبودن؟
(زمان ما)اگر ایشون هستن سلام زیاد برسونین

اره خودشه
بهشون میگم

شایان زنجانیان سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
حیف شد که ما با آقای بهشتی درس نداشتیم.ایشون فقط جلسه اول هنر برای ما او مدن.بعد از ایشون یک خانومی برمون اومد که متاسفانه فامیل ایشون یادم نمیاد.ولی به
هر حال در همون جلسه اول هنر خودشون رو نشون دادن.
امید وارم ایشون چه در زمینه های هنری و چه در زمینه های دیگر موفق باشند.

سلامتو بهش می رسونم

محسن ادینه پور سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام اقا دلم حسابی برای مدرسه ی امید و معلمای خیلی خوبش تنگ شده به امد دیدار

چرا نمیای یه سری بزنی

محسن ادینه پور چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

انشاالله وقت کردم حتما میام راستی هنوزم کلاس های بعد از ظهر هست؟بچه ها شایعه کردن که اقای شرفا از امید رفته این درسته؟واگر درسته به کدوم مدرسه رفتن؟

نه فقط شایعه است .

محم طه خراشادی زاده پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

وای ممنونم آقای آل داوود خیلی دوست داشتم که عکس آقای بهشتی رو هم داشته باشم من زمانی که در مدرسه ی هجرت بودم با ایشون آشنا شدم .اگه میشه سلام منو بهشون برسونین وبگین که الان کجا تدریس میکنن تا اگه این آزمونا ی سمپاد بزارن ماهم بتونیم از ایشون بهره ببریم.

مدرسه ی امید هستند و مشتاق دیدن شما
سلام شما را به ایشان می رسانم

نیماوح... یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://vahdat1379.blogfa.com

من بهترین دوران زندگی ام را با شما و آقای بهشتی گذرانده ام و هیچ وقت شما را فراموش نمی کنم .
هم شما و هم آقای بهشتی علاقه هایی را در من زنده کرده اید.
شما:عشق به علم و اختراع را در من برافروختید.و باعث تفکر واختراع وسایل بیش تر در من شدید گر چه اختراعات من (البته نمی توان اختراع به آن ها گفت باید گفت نوآوری) چیز هایی ساده بودند ولی شما مرا تشویق کردید و من ادامه دادم و هم اکنون نیز ادامه می دهم.
و آقای بهشتی :عشق به موسیقی وشعر های سنتی و ساز های سنتی که نتیجه آن یادگیری ساز تار شد .
با تشکر از زحمات شما

پدرام آل داوذ یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

salam age mishe barnamehayeee honary khood ra bish tar koonid

امیر حسین نوشادی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام اقای ال داوود
به نظر من هم اقای بهشتی خیلی ماه اند
من شاگردتون تو نصر نوین ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد